Často kladené dotazy (FAQ)

Pro koho jsou školení určená?

KUPOZ: pro psychology, speciální pedagogy, logopedy a studenty těchto oborů

KUPREV: pro psychology, speciální pedagogy, logopedy, učitele MŠ/ZŠ a studenty těchto oborů.

KUMOT: pro psychology, speciální pedagogy, logopedy a studenty těchto oborů.

KUHAD: pro všechny zájemce o problematiku ADHD z řad odborníků i blízkých dětí a dospělých s ADHD

Mohu se na školení přihlásit, i pokud nemám uvedený typ vzdělání?

Pokud studujete nebo máte vystudován příbuzný obor, uveďte to prosím v přihlášce. Pokud Vaše zkušenosti a pracovní představy přibližně odpovídají potřebám programu, pošleme Vám rovnou potvrzení o přijetí přihlášky. V každém případě Vás budeme do tří dnů kontaktovat, telefonicky nebo mailem.

Nejsem si jistý/á, jestli je pro mě školení vhodné, jak se dozvím více podrobností?

Stačí napsat na info@kuprog.cz, budeme Vás kontaktovat a poradíme Vám.

Jsem učitel/ka ZŠ, jaké školení byste mi doporučili?

Pro učitele prvních ročníků je vhodný program KUPREV, pro všechny učitele pak vzdělávací seminář o ADHD „KuHAD aneb Jak na hyperaktivní dítě“.

Jsem rodič dítěte s ADHD, mohu se přihlásit na školení KUPOZ?

Během školení se kolegové a kolegyně seznamují s tím, jakým způsobem vedeme rodiny, pro jaké děti je vhodný a mnoho dalšího. Z pohledu rodiče obsahuje školení i části, které nevyužije – naopak by se ochudil o příjemnou péči, inspiraci a vedení. Pro rodiče je tedy optimální vybrat si odborníka, který jej a dítě povede, a péči přijímat, namísto vzdělávání se, jak nejlépe péči poskytovat.

Jsem ze Slovenska, mohu objednávat materiály ve slovenštině?

Ano, všechny materiály máme i ve slovenské verzi. Fakturu na školení i na materiály Vám vystavíme v eurech. Přeprava objednávaných materiálů zabere jen několik dní, cena poštovného je rozumná.

Jsem student do 26 let, mám nárok na slevu?

Pro studenty do 26 let je sleva 10%, uveďte prosím tuto skutečnost do poznámky v přihlášce.

Potřebuji domluvit individuální datum splatnosti faktury, je to možné?

Ano, můžete klidně napsat do mailu, pokud potřebujete datum splatnosti posunout.

Nedaří se mi odeslat přihlášku, jak mám postupovat?

Pokud máte jakékoli potíže s vyplněním přihlášky, napište prosím na email: info@kuprog.cz – Vaši přihlášku zpracujeme i bez vyplnění formuláře.

Je možné se přehlásit na jiný termín?

Ano, pokud se z jakéhokoliv důvodu nemůžete zúčastnit termínu, na který jste přihlášen/a, můžete se klidně přehlásit na kterýkoliv další.

Pokud se rozmyslím ještě před termínem školení, jaké jsou storno poplatky?

Pokud se rozhodnete ze školení odhlásit, storno poplatky neúčtujeme. Pokud jste Vy nebo Váš zaměstnavatel již odeslali platbu, vrátíme ji obratem v plné výši.

Pokud se mi nehodí nabízený termín, je možné školení nahrát a pustit si jej jindy?

Bohužel školení nenahráváme.

Jak často nabízíte nové termíny?

Pro každé ze školení nabízíme několik termínů ročně. Snažíme se přitom zařazovat všední dny i soboty (pro ty zájemce, které zaměstnavatel neuvolní z práce). Nové termíny zveřejňujeme vždy krátce po proběhnutí předchozích.

Jak školení online funguje, co mám očekávat?

Do 3 pracovních dnů od odeslání přihlášky Vám zašleme mail s potvrzením rezervace a fakturou. Asi týden před školením odesíláme materiály, asi 2 dny před školením pozvánku s podrobnými informacemi (link s odkazem na školicí místnost, heslo pro vstup, časový harmonogram apod.).

Všechna školení probíhají na aplikaci Zoom. Během školení mají účastníci vypnuté mikrofony, zapínají je kdykoliv se chtějí na něco zeptat nebo něco okomentovat. Pro pohodlí účastníků je možné mít většinu času vypnutou i kameru a poslouchat v libovolné pozici. Také je možné cokoliv psát do chatu, používat jako komentář emotikony apod.

Po školení zasíláme účastníkům prezentaci, aby si mohli připomenout hlavní body (i tak je užitečné si psát své vlastní poznámky), dále posíláme odkaz na anonymní hodnocení (evaluaci) a licenční smlouvu (copyright). Ihned po školení je možné začít pracovat s klienty, certifikát obdržíte cca týden až dva po školení. Kdykoliv po absolvování školení pak máte možnost se poradit ohledně čehokoliv, na co v souvislosti s programy narazíte (po telefonu či mailu).

Jak se liší školení online od živého setkání?

Jako vše, i školení online má plusy a mínusy. Mezi plusy patří bezpečí ohledně přenosu infekcí (nejen COVID), úspora času na cestování, pohodlí domova či vlastní kanceláře, přesná práce s časem (snadné dodržení přestávek), možnost obdržet prezentaci na mail, je to také ekologicky šetrnější varianta (odpadá cestování na místo školení). Nevýhodu představuje absence živého kontaktu, někdy se trochu méně rozvíjí diskuse než naživo (častým obsahem těchto diskusí je výměna tipů na vzdělávací akce - snažíme se je doplnit pomocí chatu). Relativně menší aktivita účastníků však mnohým vyhovuje, protože se tím zvyšuje prostor pro předání informací a tipů od nás😊

Nejsem zvyklý/á na webináře, dokážu se připojit a ovládat vše, co je potřeba?

Připojení je velmi jednoduché, jen několik kliknutí. Za již několik let pořádání školení online se zatím ani jednou nestalo, že by se připojení nezdařilo. Pokud cca 5 minut před začátkem školení nejste přítomen/přítomna, zavoláme Vám a navedeme Vás, jak se připojit. Pokud by se to z jakéhokoliv důvodu nepodařilo (např. rozbitý počítač), můžete využít jakýkoliv další termín (případně požádat o vrácení platby). Nemáte se tedy čeho bát.

Mají certifikáty omezenou platnost?

Ne, všechny certifikáty jsou vydány bez časového omezení.

Jsou školení akreditovaná?

Ano, všechna školení i seminář KuHAD mají platnou akreditaci MŠMT.

Co získám absolvováním školení?

Získáte tedy novou funkční metodiku, která se snadno používá a má obrovský potenciál zlepšit kvalitu života rodin (nejen) nestandardních dětí. Zajímavá je i možnost uplatnění v soukromém sektoru. V neposlední řadě získáte i příjemný zážitek a inspiraci, která může pozitivně ovlivnit Vaše pracovní prožívání.

Jakmile absolvujete naše školení, jste zařazen/a do naší databáze proškolených odborníků a můžete objednávat materiály pro své klienty (případě mohou objednávat i sami klienti s uvedením Vašeho kódu certifikátu nebo i jména). Materiály  nelze objednávat bez absolvování školení nebo domluvy na vedení již proškoleným odborníkem. Pokud o to budete mít zájem, můžeme Vaše jméno zveřejnit v seznamu odborníků, přijímajících nové klienty. Rodiče by Vás pak oslovovali i sami. Kdykoliv také můžete využít možnost bezplatného poradenství ohledně programů.